Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Belorusija: Više od 100.000 građana na masovnom protestu opozicije u Minsku, vodeni topovi, oklopna vozila vojske i masovna hapšenja, Lukašenko ponovo sa automatom ispred rezidencije; Demonstranti skandirali: “Srećan rođendan pacove”

Komentari (68) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 30 avgust 2020 18:56
Zoran Živković
Smradošenko je težak bolesnik. Čuj tenkove na 100.000 ljudi, studente, radnike, majke i decu! Kraj mu je blizu, neljuddskom smradu.
Preporuke:
44
160
2 nedelja, 30 avgust 2020 19:19
Lukašenko
Gotov je!
Preporuke:
43
132
3 nedelja, 30 avgust 2020 19:38
penzioner Cviko,
@Zoran Živković,
A šta bi vi hteli? "Peti oktobar" u avgustu u sred Belorusije? Ako su nas preveslali neće Lukašenka a još manje Putina. Ako padne Lukašenko vrata Rusije su sledeće što će zapad napasti. Navaljni čeka u rezervi. A što se tiče naroda u Belorusiji, ko ih šiša. Dokaz su sudbine većine građana u Libiji, Siriji, Iraku, Srbiji, itd.
Preporuke:
142
34
4 nedelja, 30 avgust 2020 20:23
Zoran Živković
@Penzioner Cvikuje

A što se tiče naroda u Belorusiji, ko ih šiša.


Vi ste zlo! Narod je manje važan od JEDNOG čoveka!

Dokle više to svakodnevno mantranje i frustracije petim oktobrom?!?! Ovo je Belorusija.

Drugo, peti oktobar je imao svoju istorijsku ulogu obaranja jednog diktatora pre 20 godina.

Lukašenko mora da ode, jer ga narod neće. Tačka.
To što se vama ne sviđa je druga stvar.

Narod je vlasnik Belorusije!
Preporuke:
38
157
5 nedelja, 30 avgust 2020 20:29
Stvarno liči na pacova!
Stalno me ne nešto podsećao. Nisam mogao da se setim.
Preporuke:
18
82
6 nedelja, 30 avgust 2020 20:50
Penzioner Cviko
Zoran Živković
@Penzioner Cvikuje

Vi ste zlo! Narod je manje važan od JEDNOG čoveka! Drugo, peti oktobar je imao svoju istorijsku ulogu obaranja jednog diktatora pre 20 godina.


Slobodan Milošević nije diktator. Večna slava Slobodanu Miloševiću!
Preporuke:
132
32
7 nedelja, 30 avgust 2020 20:56
Nista ne razumem
Zanimljivo da je i Milosevicev pad bio sve izvesniji, sto je vise primao Americke diplomate. Jeste da nije primio jednog Americkog ambasadorima jedan put, ali je prema izaslanicima Gej Dipartmenta uvek bio veoma servilan. Lukasenko nije smeo da primi pompeznog Pompeja i da provocira Ruse kupovinom americke nafte. To je trenutak kada mu je popustila Ruska zastita. Stotine hiljada ljudi su nezadovoljne, mozda psihoticne, mozda motivisane i parama. Da li ce stotine, hiljade Belorusa biti uhapseno ili stradati? Mozda i hoce, nadam se da nece, ali ako dodje do zrtvi, treba imati u vidu da ce kapitalisticka tranzicija imati milione zrtava, kao u Srbiji. Znate, mi ne bi u ratu sa Natom izgubili 2 miliona ljudi za 20 godina. A toliko smo ih izgubili u demokratizaciji i privatizaciji pod DS, DSS, G17, SNS. Belorusija je u takvoj poziciji da nikada ne moze biti nezavisna. Ni od Rusije, ni od Zapada. Jedina sloboda koju Belorusi mogu imati je kao i mi - da budu oslobodjeni od svoje imovine !
Preporuke:
36
23
8 nedelja, 30 avgust 2020 20:59
Jagodinac je
O kom narodu govorite? Nije to narod, narod radi i trpi. Ovi na ulicama čekaju da kaša padne sa Zapadnih strana. U vidu uranijuma. Kao u Srbiji. Neće proći. Luka je ovde sporedan.
Preporuke:
76
18
9 nedelja, 30 avgust 2020 21:16
penzioner Cviko,
@Zoran Živković,
Žao mi je ali vaš rečnik se nikako ne može staviti pod podnaslov NSPM-a. Čoveče oladi!
Preporuke:
32
13
10 nedelja, 30 avgust 2020 21:29
Spiridon
@ penzioner Cviko,
A što se tiče naroda u Belorusiji, ko ih šiša. Dokaz su sudbine većine građana u Libiji, Siriji, Iraku, Srbiji, itd

Aha, a zašto ne sudbine građana Poljske, Litvanije, Mađarske, Češke i Slovačke na primer, jer kakve veze imaju Belorusi sa Libijom, Sirijom i Irakom...?!! Da sad ne pričamo o tome da je u Siriji stanje takvo kakvo jeste, jer je njihov Lukašenko uz rusku podršku i dalje na vlasti kao što isto tako u Libiji pokušavaju u talu sa sve Saudijima i Vučićevim šeikom da dovedu jednog sličnog pošto valjda samo takve jedino i vole...!?
Sve u svemu, vi ste očigledno sa Aleksandrom Grigorijevičem na istoj dijagnoznoj dužini, pa se shodno tome radujete sebi sličnome a narod tamo naravno ko šiša.
Ne sećam se uostalom da je neko ovde nešto tako glupo izjavio, ali lagao bih vas kada bih rekao da me to iznenađuje jer je to taj patriJotski nacionalboljševizam staljinističke provinijencije, sa tim opsesivnim divljenjem kojekakvim psihopatama i ludacima...
Preporuke:
21
95
11 nedelja, 30 avgust 2020 21:30
Žile
glupi Beli Rusi,
dobiće svog pokvarenog Đinđića
pa preglupog Tadića
pa na kraju umobolnika Vučića
Preporuke:
67
14
12 nedelja, 30 avgust 2020 21:32
Puške na gotovs partizani!
Gazda slavi rođendan. Može slučajno da zatraži da se zapuca.
Preporuke:
34
43
13 nedelja, 30 avgust 2020 21:44
Miša
Interesantno, 100000, a zašto ne 90000 , ili 120000. Nekako ne vjerujem u te okrugle brojke. Ajde da ste rekli 15000 do 20000 ,pa ajde. Ali uvek ovo 100000 ne vjeruju ljudi. Jedna lepa vest. Ode Milo!!!
Preporuke:
41
9
14 nedelja, 30 avgust 2020 21:47
NIšta ne razumem
@Zoran Živković,
Narod je vlasnik Belorusije!
Grešite Živkoviču, pravi vlasnik Belorusije je Rusija. Mi smo možda pre 20. godina imali diktatora, od kojeg ste nas oslobodili motivisani parama Soroša i Stejt Departmenta. On jeste bio nekakav "rezervni oficir" ali nije imao petlju da obuče uniformu i pripaše M70 kao Lukašenko. Međutim ima nešto gore od dikatora. To su genocidni manijaci. A to ste svi vi, post 5. oktobarski vlastodrci. Zašto ste to? Pa zato jer ste kroz tranzicioni teror, demokratske promene, put ka EU, u preranu smrt oterali više od 2 miliona Srba. Oni su vaše žrtve. U vreme dikatora imali smo 25.000 policajaca, isto toliko činovnika u državnoj upravi, 100.000 vojnika. Posle 5. oktobra dobili smo 100.000 policajaca (zbog veće slobode?), 250.000 državnih činovnika ("sinekurčine" za podobne), a vojska nam se "skvrčila" na 8.000 (isto zbog slobode). Jedinu slobodu koju ste nam doneli je da ste nas "oslobodili" društvene imovine,a sada kidišete i na privatnu
Preporuke:
117
17
15 nedelja, 30 avgust 2020 21:50
Slobodan Milošević je bio nitkov
.
Preporuke:
28
105
16 nedelja, 30 avgust 2020 22:01
penzioner Cviko,
@ Falsifikator,
Kad me već falsifikujete onda to uradite kako treba. Ja se ne potpisujem kao "Penzioner Cviko" već kao "penzioner Cviko". Malo ste se zaneli, prevarili u podmetanju teksta. trebalo bi da odete malo kod lekara...
Preporuke:
29
6
17 nedelja, 30 avgust 2020 22:04
Spiridon
@ NIšta ne razumem

Mislim da bi definitivno i to sebe radi trebali da se obratite nekome da vam pomogne, jer ono što ste napisali a posebno u ovom drugom komentaru ukazuje na određene probleme. Nisam stručan, ali ima ko jeste...
Preporuke:
15
26
18 nedelja, 30 avgust 2020 22:09
Za pravog Cviku
Imate moju potpunu podršku. (bez obzira na sve stavove Vaše i moje, to ovde nije uopšte važno).
Lažno predstavljanje i krađa identiteta je podlost kojoj nema ravne.
Neophodno je da se tako nešto sankcioniše i iskoreni.
Preporuke:
20
5
19 nedelja, 30 avgust 2020 22:18
Spiridon
@ Ništa ne razumem

Pa zato jer ste kroz tranzicioni teror, demokratske promene, put ka EU, u preranu smrt oterali više od 2 miliona Srba.

Aha, a koliko je onda ljudi izvinjavam se doživelo preranu smrt zbog one bede, ludila i ratova za vreme Miloševića...!?? Koliko Srba sa Kosova, iz Hrvatske i Bosne je ostalo bez ičega i pobeglo glavom bez obzira samo živu glavu da spase...!? Koliko Srba je pobeglo iz Srbije na Zapad da ne gleda istu onu bedu, jad, ludilo i ratove...!? Koliko ljudi je umrlo od posledica bombardovanja na kraju krajeva, ili vi možda mislite da to nije moglo da se iole pametnijom politkom izbegne a da Kosovo i dalje bude u Srbiji...!?? Kako vas samo nije sramota da tu ali bukvalno bulaznite o nekih kao 2 miliona stradalih zbog nekog tranzicionog terora, puta ka EU i svega ostalog. Sačekajte, kako su Poljaci i Česi uspeli sve to isto bez nekih problema i od bede i sirotinje u odnosu na Srbiju u trenutku dolaska Miloševića, sebi da izgrade pristojne zemlje...!?
Preporuke:
21
140
20 nedelja, 30 avgust 2020 22:46
Večna slava...
Ne razumem ovakav izliv poštovanja prema osobi koja je upropastila sve srpsko čega se prihvatila da brani, kao i pobratim mu Šešelj...
Da li ste tako klicali i Titu?
Preporuke:
22
20
21 nedelja, 30 avgust 2020 22:51
@ Žile
Misliš,bolje je ovako - tri u jedan?
Preporuke:
3
3
22 nedelja, 30 avgust 2020 23:00
Branko Pavlović
Dok čekamo rezultate u CG:-)

Na ovim slikama iz Minska, kao neko ko ima ogromno iskustvo u pogledu demonstracija, tu nema više od 12-15.000 ljudi.

Baš zato se i govori "100.000". Kada bi se reklo 14.500 onda bi svima bilo jasno da je obaranje vlasti fikcija u interesu isključivo zapada.
Preporuke:
28
10
23 nedelja, 30 avgust 2020 23:03
Beograđanin
Kako god, ali želeo bih da se sve razreši mirno, bez ikakvih sukoba i žrtava, i bez intervencije iz inostranstva sa bilo čije strane. Jasno je da je u Belorusiji neophodan otvoren dijalog i novi društveni konsenzus.
Preporuke:
15
2
24 nedelja, 30 avgust 2020 23:07
Ne trudite se Spiridone
Nekome ko ne shvata da je straćeni Zajam za Srbiju, hiper - inflacija, piramidalne banke i štedionice, politička ubistva, šticovani kurs deviza samo za važne drugove iz JUL-a i SPS-a, potpuno uništena privreda i pre 2000.godine (iako državne firme još nisu prodavane strancima), Markovo bahaćenje, arogantnost tate - autokrate koja je, na žalost po nas, bila bez podloge, dakle ko ne shvata da je sve to povezano sa S.Miloševićem, njemu ne vredi govoriti ni pisati.
Takvi su posle '45. klicali najvećem sinu naših naroda i narodnosti, drugu Titu. Valjda zato što je bio spreman da ratuje do poslednjeg Srbina. Ili su cenili anacionalnost srpskih komunista, podrepaša oko druga Tita.
Preporuke:
24
58
25 nedelja, 30 avgust 2020 23:14
Ti, sa ogromnim iskustvom,
Upeo si se da dokaažeš da će Berni Senders da bude predsednički kandidat.
Nije ti pomoglo iskustvo.
Baš me čudi.
Preporuke:
11
4
26 nedelja, 30 avgust 2020 23:40
Srbin
Ma kojih crnih 100.000 pa još i preko toga! U vrh glave 20.000! Pa pogledajte samo tu kolonu sa visine, sa drona, toliko je retka i razvučena da tu ne može biti 100 hiljada ni u snu! Narod Belorusije nije dokon narod, taj narod radi, nema kad da se zamlaćuje sa Otporima, Kanvasima i sličnima, to je vredan narod, i da taj narod zaista ne želi sadašnjeg predsednika odavno bi on bio bivši predsednik, ne bi bilo potrebe za ovoliko snažnim angažovanjem svih zapadnih sila na njegovom rušenju! Međutim, većinski narod Belorusije to ne želi i uskoro će ove "masovne" demonstracije neradnika i zgubidana ulicama Minska biti prošlost i Belorusija će se vratiti svom uobičajenom, mirnom životu. Pogledajte Minsk koliko je lep i pogledajte koliko je ljudi zapošljeno u toj državi, takva slika nikako ne bi bila moguća da je na vlasti ludi diktator. Nemojte da vas zavgaravgaju lažni podaci koji su obavezno na okruglo, 100 hiljada i slično, ta matrica je odavno provaljena, u Belorusiji neće imati uspeha.
Preporuke:
28
13
27 nedelja, 30 avgust 2020 23:53
Spiridon
@ Branko Pavlović

Imate vi daleko više iskustva u nekim drugim strukturama, što bi se u Rusiji reklo komitetčik. Da se primetiti da ta prva ljubav zaborava očigpedno nema, pa valjda i odatle ta privrženost liku i delu Aleksandra Grigorijeviča, kao i ta sklonost ka željenoj istini. Tako da kada pričate o verovanju u fikciju indukovanu lošom propagandom, o sebi jedino pričate...
Preporuke:
14
28
28 ponedeljak, 31 avgust 2020 00:02
Srbin
@ Ne trudite se Spiridone

Nemoj bre da mi juriš Spiru moju najbolju mušteriju sa ovog sajta! Da nije ovde njega ne bi imao kome da se toliko slatko nasmejem! Naročito večeras, u noći pobede, kada je ustaški diktator pao s vlasti u Srpskoj Sparti! Neka Spirodona ovde još dugo dugo! Nema boljeg trola od njega na kugli zemaljskoj! :-)
Preporuke:
30
8
29 ponedeljak, 31 avgust 2020 00:04
Spiridon
@ Ne trudite se Spiridone

Ili su cenili anacionalnost srpskih komunista, podrepaša oko druga Tita

Deca generala i zaslužnih drugova iz komiteta, odrasli kao Titini Jugoslovenčići a onda neki ostadoše verni (barem privremeno) jugoslovenskoj ideji pa posle 8. sednice pođoše sa drugaricom Latinkom a drugi se zaljubiše u druga Slobodana i nađoše smisao svog života u novotkrivenom srpstvu i nacionalboljševizmu. Kako progovore a ono istog časa titoistički prazilukaC počne da vonja...
Preporuke:
19
17
30 ponedeljak, 31 avgust 2020 01:24
Spiridon
@ Srbin

Naročito večeras, u noći pobede, kada je ustaški diktator pao s vlasti u Srpskoj Sparti!

Lepo ja kažem da su nacionalboljševičke patriJote ljudi bez ikakvih moralnih načela ili bilo kakvih političkih uverenja koja nisu na onom najprimitivnijem nivou shvatanja cele te priče tj Mi - Oni titanska se borba vodi. Dakle da vidimo da li sak dobro shvatio.... U Crnoj Gori je diktator jedan ustaški i najgori i narod se tamo opravdano buni a u Belorusiji narod prosto obožava svog predsednika i ima samo ta jedna šačica stranih plaćenika i domaćih izdajnika koja ne vidi kako živi u predivnoj zemlji gde sve cveta...!?!
E sad, znajući Don Mila, on će sad nešto da mulja i bunari jer je tesno i malo mu fali da ostane na vlasti, pa ću vas ali sa ogromnim zadovoljstvom ukoliko dođe do takvog ishoda podsećati šta ste sve izvoleli pričati za ovog vašeg idola sa dijagnozom, a posebno ako zbog svega toga bude krenula prateća kuknjava i lelek...
Preporuke:
11
17
31 ponedeljak, 31 avgust 2020 04:17
Nikšićanin
Puna podrška bratskom narodu Belorusije.
Eto, kada smo mi mogli nakon 30 godina na izborima da porazimo jednog diktatora - možete i vi! Milo Đukanović ide na đubrište istorije. Isto tako može i Lukašenko. Kao što smo se dugo i teško borili za naše svetinje, tako isto možete biti uporni i istrajni da vaše zlo konačno ode sa vlasti.
Mi smo večeras dočekali slobodu, ostaje nam da podržimo braću u Srbiji da se i oni oslobode Milovog najbližeg saradnika, prijatelja i ortaka u kriminalu Vučića!
Preporuke:
17
14
32 ponedeljak, 31 avgust 2020 07:42
Nista ne razumem
@Spiritus
Spiridone, pomoc vas drugosrbijanskih izroda nikome nije potrebna. Ja nisam sledbenik Milosevica, a ni vas EU basibozluka koji trubite kako ste oslobodili i usrecili Srbiju. Odgovorite na jednostavno pitanja, koliko je bilo stanovnika Srbije pre 5. oktobra, a koliko danas? Da li su pod Milosevicem isterivali porodice iz kuca? Da li su radnici terani na ulicu? Istina vas ocigledno boli, a to je da ste vi i vama slicni samo korisne budale 5. oktobarskog sljama, i dalje ponavljate istu pricu kao da je sredina dvedesetih. Znamo mi dobro Milosevica i njegovu nomenklaturu, ali 5. oktobarsko DOS-ovski sljam su ponavljam "genocidni manijaci". Vama koji i dalje zagadjujete prostor na NSPM, nema pomoci, vi ste toksicni otpad 5. oktobra. Nazalost, Milosevic nije imao petlju, da izadje pred vas sa M70, kao Lukasenko. Alo to ne znaci da neki narod jednog dana, nece izaci iz neke sume sa M70 i vratiti ono sto mu pripada od fukara i basibozluka kao sto ste vi.
Preporuke:
11
9
33 ponedeljak, 31 avgust 2020 07:52
mrljavko
generalno i filozofski sa Katolicanstvom se savezi ne mogu da prave.
Nek se on odrekne svoga da bi se i ti odricao svoga.

Ovako ko kome nametne svoje, pobedio je i zna se ko ce biti u podredjenom polozaju.

Naravno da su metodi borbe i oruzja pitanje ratnog lukavstva i prepredenosti.
Priroda je sve opskrbila oruzjem da se borte i njega teba korisiti i znati koristiti.

Uspavanke o idelaizmima sveta su zablude za uspavljivanje umno manje sposobnih.

Svet zivi na antagonizmima, kao i priroda i kad oni nestanu svet ce da umre.

Priroda je nemilosrdan sudija i njena pravda je samo njena.

Ima ih koji sve ovo ne shvataju i ne mogu da razumeju, ali kad ostre iskuse, shvatice.
Preporuke:
4
4
34 ponedeljak, 31 avgust 2020 08:32
Branislav
Ne znam samo gde su tih 80% da brane njegovu popbedu dajući mu podršku okupljanjem? Izgleda ima dosta ljudi kod nas kojima se dopadaju "autokratski" predsenici. Danas bi Srbija zaista mogla mnogo da nauči od sjajnih rezultata izbora u Crnoj Gori!
Preporuke:
7
6
35 ponedeljak, 31 avgust 2020 08:32
penzioner Cviko,
@ Spiridon,
Vi jako dobro znate šta znači "šišati narod". Sve ovo što se dešava u Belorusiji plod je rada stranih obaveštajnih službi i dubokih država sa zapada. Najbliži dokaz, dokaz u kojem živite je SFRJ odnosno Srbija koju rasturaju. Za narod baš ih briga ili kako se to figurativno kaže "ko ga šiša". Petog oktobra srušili su Miloševića. Narodu su tom prilikom obećali nekih 6-7 milijardi evra. I šta je bilo sa tim parama? Gde su? Nema. Istini za volju dobili smo mini kontejnere za odvoz smeđa. Kakva simbolika za razbijanje države? Sada se priča ponavlja: dajte Kosovo i Metohiju dobićete novce, milijarde. Prvo da plate ratnu odštetu, a posle videćemo ... Povezujete me sa nekim Aleksandrom Grigorijevičem. Prvi put čujem za tog čoveka. Nemam pojma ko je on, niti me zanima. A kako bi bilo da ja Vama postavim dijagnozu? Krajnje stručno, budite bez brige. Dakle?
Preporuke:
13
9
36 ponedeljak, 31 avgust 2020 10:00
boris
@Nista ne razumem
Hej Tarzančino moj savet vam je da ne izlazite iz šume. Taj parazitski sistem, da vas drugi hrane u kojem ste plivali kao ribe u vodi je zauvek završen. Neće vam pomoći ni M70 ni M71. Od sad pa nadalje ćete morati da mrdnete bulju da bi se dokopali hrane. Završeno je sa parazitiranjem na naš račun. Eksploatisana masa se probudila i nikada više neće da padne na vaše jadne parole. Jednakost u bedi ostavljamo vama i vama sličnima.
Preporuke:
4
6
37 ponedeljak, 31 avgust 2020 10:18
sta da se radi
Mnogima od ,,komentatora'' (cast izuzecima) bilo bi prikladnije da se late nekih drugih poslova(na primer branje voca, pripremanje zimnice i td.) u sta se vise razumeju, nego da komentarisu dogadjaje i procese na medjunarodnoj ili domacoj sceni o kojima nemaju elementarna znanja.
Preporuke:
8
2
38 ponedeljak, 31 avgust 2020 10:39
ne zna čovek
@penzioner Cviko:
,,Povezujete me sa nekim Aleksandrom Grigorijevičem. Prvi put čujem za tog čoveka. Nemam pojma ko je on, niti me zanima''.
Dabome da nemate pojma. Pa to je Aleksandar Grigorjevič Lukašenko. A pišete ,,komentare'' o nečemu o čemu nemate pojma.
Preporuke:
7
4
39 ponedeljak, 31 avgust 2020 11:11
Dragan R
@Zoran Živković
Zar nije ovih dana i muti Merkel usred Berlina izvela tenkove na svoj narod, na studente, radnike, majku i decu? Zašto i o tome nešto ne napisaste i zašto i nju ne nazvaste neljudskim smradom? Tvrdite da Lukašenko mora da ode jer ga narod neće i stavljate tačku na tu temu? Ako je tih 100000 na ulicama Minska i drugih gradova narod šta je ostalih 9,5 miliona Belorusa? Pitaju li se i oni nešto? Čemu uopšte izbori ako o njihovom rezultatu odlučuje volja 1,5% birača (toliko je ovih 100000 na ulicama u odnosu na ukupan broj birača)?
Preporuke:
8
6
40 ponedeljak, 31 avgust 2020 11:39
Spiridon
@ Dragan R
Zar nije ovih dana i muti Merkel usred Berlina izvela tenkove na svoj narod, na studente, radnike, majku i decu?

Ne, naravno da nije...!?! U tu i takvu izmišljotinu može samo dokoni patriJota da poveruje i niko drugi na ovom svetu. Idite proverite malo bolje u šta ste tako naivno poverovali, pa se vratite ako vas nije sramota da vam pružim sva dodatna objašnjenja za sve nejasnoće. Neko je napravio snimak neke kolone tenkova koja je išla na neku vežbu ko zna gde i koliko daleko od Berlina, pa je od toga ista ona jeftina propaganda koja vam puni glavu sa svim ostalim zasmejavajućim izmišljotinama. Da ponovim i ovde, to bi bilo isto da neko snimi neku kolonu tenkova kod Bubanj potoka na dan kada su demonstracije ispred skupštine i da se od toga napravi da je vlast izvela tenkove na ulice Beograda.
Koje su to gluposti i lagarije, pa to je strašno, ali poenta i jeste bila da polusvet sebi kaže... Eto i u Nemačkoj tenkovi, nije u Belorusiji ništa bolje nego tamo...
Preporuke:
7
7
41 ponedeljak, 31 avgust 2020 11:40
boris
@sta da se radi
To sam i sam hteo da predložim ovim veselim, prepametnim cvrčcima. Dolazi zima,nemoj da mravi budu opet krivi što ste vi nesposobni da sebi obezbedite hranu. Nekima bi boravak u bašti i druženje sa ašovom baš dobro došao da dođu sebi.
Preporuke:
7
2
42 ponedeljak, 31 avgust 2020 11:49
Spiridon
@ penzioner Cviko,
Sve ovo što se dešava u Belorusiji plod je rada stranih obaveštajnih službi i dubokih država sa zapada..

Za SFRJ se javite vašem heroju drugu Miloševiću, a za Belorusiju to što pričate bukvalno blage veze sa mozgom nema. Ne, vama neka jeftina propaganda stalno puni glavu jednom te istom pričom koja objašnjava ceo Univerzum a to je što reče besmrtni Ilija Čvorović duhovni praotac svih vas iz nacionalboljševičkog tabora... Ništa nije onako kako na prvi pogled izgleda...
Normalan čovek bi odavno shvatio da ga neko laže ali za medalju bukvalno, međutim oni znaju jako dobro da se ne obraćaju takvima već upravo onima koji su sa Aleksandrom Grigorijevičem na potpuno istoj dijagnoznoj dužini.
Podržavate najobičnijeg ludaka koji živi u nekom svom umišljenom svetu uništavajući sve oko sebe, pa je onda u toj svojoj šizofreniji i ludilu umislio da su svi ostali ludi i da ima ta grandiozna zavera zbog koje je sve to tako...
Slični se sličnima raduju...
Preporuke:
5
9
43 ponedeljak, 31 avgust 2020 12:02
Spiridon
@ Nista ne razumem
Ja nisam sledbenik Milosevica, a ni vas EU basibozluka koji trubite kako ste oslobodili i usrecili Srbiju. Odgovorite na jednostavno pitanja, koliko je bilo stanovnika Srbije pre 5. oktobra, a koliko danas?
Ne, vi ste samo sledbenik Šešeljevih radikala, što još gore od toga, pošto bi ja zaista ne znam nikog drugog ko ne bi bio u stanju da razume kako je tih dva miliona o kojima vi ovde smarate pola dana, istih onih 2 miliona Šiptara sa Kosova koji su od juna 1999. nedostupni za popis stanovništva.
Oborili ste me sa nogu moram da priznam, jer sam tek sad shvatio da vi ciljate na broj stanovnika. Potpuno neverovatno da toliko niste u stanju da shvatite....
Nazalost, Milosevic nije imao petlju, da izadje pred vas sa M70, kao Lukasenko. Alo to ne znaci da neki narod jednog dana, nece izaci iz neke sume sa M70 i vratiti ono sto mu pripada od fukara i basibozluka kao sto ste vi.

Ne znam zaista ko smo to ti mi, znam samo da vam treba pomoć...
Preporuke:
6
7
44 ponedeljak, 31 avgust 2020 12:14
Spiridon
@ Dragan R

Samo da dodam. U Nemačkoj je po Ustavu strogo zabranjeno da se Bundeswehr na bilo koji način vojno angažuje na teritoriji same Nemačke, odnosno za takvo nešto je moralo pre toga biti proglašeno vanredno stanje...
Preporuke:
5
8
45 ponedeljak, 31 avgust 2020 13:18
ribaldson
Neki malo zatupasti, i razocarani, misle da je osnovni i najvazniji rezutat propasti poljsko litvanske natovske zavere to sto ce Lukasenko ostati na vlasti. Nije, i nece. Lukasenko ide, mozda i pre kraja godine.

Najvazniji rezultat jeste to sto je Rusija, najzad, jasno i glasno rekla poljacima, litvancima, i Natu: Nece moci! A to je ono sto najvise boli sve ove NATO botove, bilo da su za Vucica ili protiv.
Preporuke:
6
3
46 ponedeljak, 31 avgust 2020 13:27
međunarodna zavera
Nije narod u Belorusiji nezadovoljan što je Ludašenko hapsio svakog opozicionog lidera za koga je pomislio da može da mu uzme neki procenat glasova.
Nije narod nezadovoljan što je Ludašenko, kao i sve autokrate uostalom (Kim ili DŽong, don Milo, AV), sebe izjednačio sa državom, a opoziciju sa antidržavnim elementima i stranim plaćenicima.
Nije narod u Belorusiji nezadovoljan što Ludašenko neograničeno vlada Belorusijom 26 godina, i hoće bar još toliko.
Sve je to u redu.
Narod je nezadovoljan što se zbog međunarodne zavere od njega krije da je Zemlja ravna ploča.
p.s. Živeo Slobodan Milošević, srpski heroj!
Preporuke:
6
6
47 ponedeljak, 31 avgust 2020 13:51
Paranoia limitless.....
@Spiridon/Ariđi

O kojoj Nemačkoj ti galamiš, obična neznalico!?!?!? O zemlji u kojoj su ratni zlikovci prolazili ko Mister Univerzumi. Denacifikovana zemlja sa presudama zlikovcima koji se, osuđeni na dugogodišnje robije, u zatvorima nisu zadržavali više od nedelju dana. Zemlja diskriminatornih zakona i smešnog ustava. O čemu ti lupetaš, govedo zablentavelo......!?!?!?
Preporuke:
8
5
48 ponedeljak, 31 avgust 2020 14:07
Spiridon
@ Paranoia limitless.....

Hajde za početak prestanite da se blamirate sa tim nepravilno napisanim nadimkom pa da zaista pričamo o bilo čemu drugom, jer vam se u engleskom uvek piše adjective + noun a ne noun + adjective, pobogu čoveče pa zar ni toliko ne znate...!??
Preporuke:
5
6
49 ponedeljak, 31 avgust 2020 14:11
Spiridon
@ Paranoia limitless.....
Zemlja diskriminatornih zakona i smešnog ustava. O čemu ti lupetaš, govedo zablentavelo......!?!?!?

To što su neke vaše zemljake kada su od zmija i kamenja otišli u Nemačku onda tamo nahvatali sa tuđim novčanikom u džepu, preteženo govori o njima a ne o zakonu...
Preporuke:
5
7
50 ponedeljak, 31 avgust 2020 14:15
Spiridon
@ međunarodna zavera
Nije narod u Belorusiji nezadovoljan što Ludašenko neograničeno vlada Belorusijom 26 godina, i hoće bar još toliko.
Sve je to u redu.
Narod je nezadovoljan što se zbog međunarodne zavere od njega krije da je Zemlja ravna ploča.
p.s. Živeo Slobodan Milošević, srpski heroj!

Živeo drug Milošević, živeo drug Staljin, živeo nacionalboljševizam...!?
Dole globalisti, dole Duboka država, dole Novi sveCki poredak i masonsko-vatikanska zavera...!??
Preporuke:
5
7
51 ponedeljak, 31 avgust 2020 14:29
Uživajte u demokratiji i pravdi
@Spiridon

Ako ste kojim slučajem mislili da nam je zdravstvo vrhunsko, pa makar i u nekim domenima to zaista tako bilo, onda otpusna lista prepoznatljivog paranoika, Spiridona, može brzo da vas demantuje. Čovek koji na sav glas bestidno i neznalački tvrdi da je zlato "varvarski relikt" i da je Amerika "skoro pa imala" zdrav ekonomski sistem a da ga je afera s coronom naglo i iznenada poremetila, je čovek koga bi trebalo vratiti što pre tamo odakle je, ne svojom krivicom, izmakao........
Preporuke:
5
5
52 ponedeljak, 31 avgust 2020 14:36
Paranoia limitless.....
@Spiridon

Jeste, mora da su i Nikolu Teslu uhvatili istom prilikom i istim povodom. A da ga nije bilo tvoja četnička prašuma u kojoj si bivakovao sa divljom prasadi i ostalim zverovima i dan danas bi bila rezervat retke flore i faune............
Preporuke:
5
7
53 ponedeljak, 31 avgust 2020 16:29
Spiridon
@ Paranoia limitless.....

Jeste, mora da su i Nikolu Teslu uhvatili istom prilikom i istim povodom.

Koliko ja nešto znam Tesla je umro pre nego što je današnja Nemačka sa tim kao fol odvratnim zakonima i smešnim Ustavom i stvorena, a pod dva i on je pobegao na taj isti mrski Zapad, tamo sve svoje škole izučio i postao onaj Tesla kome se ceo svet divi. Da je ostao među takvima kakvi ste vi, bio bi niko i ništa i lokalni polusvet bi mu se ceo život veselo smejao iza leđa, jer se ne bavi nekim “pametnijim” poslom već fantazira i sanja...
Niste dostojni Tesli ime da uzmete u usta, odnosno bolje bi vam bilo se hvalite zemljačkim vezama sa Simom Dubajićem pošto ste bukvalno ali kao braća rođena, ista meta isto dijagnozno odstojanje...
Preporuke:
2
2
54 ponedeljak, 31 avgust 2020 17:37
Paranoia unlimitedable
@Spiridon

Možda te ovo više zadovoljava jer je i gramatički ispravno. U svakom slučaju neporeciva PARANOJA...........
Preporuke:
2
2
55 ponedeljak, 31 avgust 2020 19:14
Zvonimir Bgd

Spiridon
...U Nemačkoj je po Ustavu strogo zabranjeno da se Bundeswehr na bilo koji način vojno angažuje na teritoriji same Nemačke

Na bilo koji način??? Šta ste to napisali?

Naravno da će oružane snage Savezne Republike Nemačke biti (vojno) angažovane na teritoriji sopstvene države ukoliko bi došlo do agresije. Ne da im to ustav zabranjuje, nego izričito propisuje.
Nešto drugo nemački ustav odavno zabranjuje. A to je vojno angažovanje oružanih snaga SR Nemačke u agresiji na drugu državu. Kao u slučaju SRJ tj. Srbije 1999.godine! Flagrantno kršenje sopstvenog ustava tadašnja nemačka vlada i ministar odbrane pravdali su akrobacijama u tumačenju ustava i zakona pozivajući se na "izuzetan slučaj" i ostale "presedane". Sami znate da se nijedna država ne drži ustava i zakona "kao pijan plota", jer je politika i sila merilo svih stvari. Ta odvratna pojava vidi se u primeni prava sile, bez obaziranja na silu prava. Tu "demokratija" mnogo ne pomaže.
Preporuke:
2
1
56 ponedeljak, 31 avgust 2020 19:21
Uživajte u demokratiji i pravdi
@Spiridon

Pa koje su to zapadne škole obrazovale Teslu a pogotovo koje su ga to institucije i profesori edukovali da bi svetu podario takve pronalaske od kojih celom svetu zastajedah???!!! Pa od koga je on pobegao u ondašnju Ameriku nego od tih istih škola i profesora koji i dan danas za tebe predstavljaju nekakav zalog napretka, sreće i uspeha. Smešan si u svom primitivnom neznanju i svojoj mentalnoj borniranosti. O kakvom se tada, u Teslino vreme, moglo diskutovati ili pojmiti o nekakvom Zapadu ili Istoku, totalni zalupanko!?!?!? Zmijarnici i medveđe staze su Teslu hranile i oduhovile da bi mogao svetu podariti ono što mu jedao. A u zaleđini tvojih nadasve primitivnih i nedoučenih tvrdnji krije se, zapravo, i potcenjivanje Tesline nepismene majke kojoj se on najviše i divio. Ti si primitivac kakvog je mogla da donese na svet samo četnička prašuma iz koje si kojim slučajem ispao i nabasao na civilizaciju. Preziru te i znani i neznani jer takva količina bljovotina nadaleko zaudara
Preporuke:
2
4
57 ponedeljak, 31 avgust 2020 19:38
Dragan R
@Spiridon
Ha, ha, ha...Koje si ti čudo. Voleo bih da mogu i ja tebe da nazovem polusvetom, ali na žalost ni tu ne pripadaš. Nemački ustav je zabranjivao Bundeswehr-u i da interveniše u drugim zemljama pa im to nije smetalo da 1999. učestvuju u agresiji na Srbiju.
Preporuke:
2
1
58 ponedeljak, 31 avgust 2020 19:43
Spiridon
@ Paranoia unlimitedable
Možda te ovo više zadovoljava jer je i gramatički ispravno

Naprotiv, još je nepismenije jer nije pod jedan unlimitedable već unlimitable, a pod dva pobogu čoveče imate li vi makar najosnovnije znanje, jer su i unlimitable i limitless adjectives ili ti ga pridevi, pa samim time moraju ići ispred noun tj imenice kao što je paranoia a nikako posle...
Strašno...
Preporuke:
2
1
59 ponedeljak, 31 avgust 2020 20:20
Spiridon
@ Dragan R


Šta bi, jesu bili tenkovi prekjuče na ulicama Berlina ili nisu...!?! Ili da zaključimo kako se po običaju veruje u jeftinu propagandu za dokoni polusvet, čim se sad sistemom vidi-tamo-vidi-onamo odlazi u 1999. i bombardovanje. Dakle, da li nemački Ustav strogo zabranjuje da vojska bude upotrebljena na tlu Nemačke sem u slučaju vanrednog stanja ili ne...!? Da li su tenkovi izašli zbog demonstracija ili nisu...?! Ko je ovde od nas onda ahahahaha izvinjavam se...!??
Inače da vam pomognem i oko toga. Dakle, sve tamo do 1994. je važila ta zabrana ali je onda promenjena i to nakon presude Bundesverfassungsgerichts ili ti ga Saveznog ustavnog suda oko die Auslandseinsätze der Bundeswehr tj učešća van granica Nemačke. Prema tome, ne pričajte o stvarima o kojima očigledno ne znate previše...
Preporuke:
2
3
60 ponedeljak, 31 avgust 2020 20:29
Uživajte u demokratiji i pravdi
@Spiridon

jadniče, pa koga ti učiš????????????????
Pa naleteo si na minu jer pokazuješ eklatantno neznanje. U pitanju su izuzeci koji se završavaju na "able" što je, naravno, za tebe "the unknown terrible". O tome pročitaj nešto u "Practical English Grammar". A možda je to za tebe i previše.

p.s. da, priznajem da sam pogrešio u brzini. nije unlimitedable već unlimitable kako ste i napisali. Ali suština nije u tome već u vašem nepoznavanju gramatičkih izuzetaka. no, nije to strašno već što takvu nediskriminatornu praksu uobičajeno primenjujete ne vodeći računa o detaljima.
Preporuke:
2
3
61 ponedeljak, 31 avgust 2020 20:43
Ništa ne razumem
Špiridone, NATO pešadincu, na Kosovu nikada nije bilo 2 miliona Šiptara. To tvrdite samo vi, vaš partijski drug "Albanopenis" i NATO. Ograničeni ste kao terasa! Komentari uvaženog penzionera Cvike i ostalih komentatora vam svaki put pasuju kao budali šamar. Vi uporno zagađujete prostor na NSPM vašim toksičnim komentarima koji nikoga ne interesuju i koji nemaju veze sa činjenicama. Vi ste šampion najglupljih, najnegativnijih komentara na ovom sajtu. Cilj vam je očigledno da provocirate najbolje komentatore na ovom sajtu kako bi kvalitet komentara opao. Što ne idete na neki građanistički sajt, gde vam je mesto, jer na NSPM samo ostavljate prostačke, provokativne komentare kojima vređate druge komentatore koji doprinose čitanosti i kvalitetu NSPM, za razliku od vašeg metanisanja. Možda je vreme da se skinete sa ovog sajta jer vi NSPM zapravo mrzite. Vi ovde štrčite kao prebijeni palac. Vreme da budete blokirani, kako kvalitet komentara na NSPM ne bi patio.
Preporuke:
2
3
62 ponedeljak, 31 avgust 2020 21:18
Spiridon
@ Ništa ne razumem
na Kosovu nikada nije bilo 2 miliona Šiptara

Aha, pošto ste konačno shvatili šta ste lupetali sa onim fantazmagoričnim genocidom posle 5. oktobra onda daj da smislimo novu teoriju zavere da bi se ona tuga i sramota zaboravila. Dakle, po popisu stanovništva koji je organizovao i sproveo vaš idol Milošević 1991 je na Kosovu živelo egzaktno 1.6 miliona Šiptara. Po popisu iz 1981 ih je bilo na primer 1.2 miliona, taj podatak neka vam posluži čisto da imate osećaj o povećanju na decenijskom nivou. E sad, kada saberete broj onih koji su se rodili od 1991 do 1999 na Kosovu i oduzmete broj onih koji su umrli, dobijete da je tamo neposredno pre bombardovanja živelo sveukupno oko 2.2 miliona stanovnika, od kojih su 200000 do 250000 bili Srbi. U prevodu na Kosovu je živelo oko 1.9 do 2 miliona Šiptara, a kako se popis ne vrši na tom delu teritorije ih samim time nema više ni u ukupnom broju stanovnika Srbije.
Ko je sad ograničen kao terasa, da čujem...?!!
Preporuke:
2
2
63 ponedeljak, 31 avgust 2020 22:22
Spiridon
@ Ništa ne razumem
Možda je vreme da se skinete sa ovog sajta jer vi NSPM zapravo mrzite. Vi ovde štrčite kao prebijeni palac. Vreme da budete blokirani, kako kvalitet komentara na NSPM ne bi patio

Avaj razočaraću vas, NSPM izuzetni cenim i poštujem, a kako smo ovde svi mi koji pišemo komentare samo i jedino gosti, onda ako nije problem da svoj boljševički prostakluk i pripadajuće pozive da se neko istera odavde ostavite za neko drugo mesto. Unapred zahvalan...
Preporuke:
4
1
64 ponedeljak, 31 avgust 2020 23:04
Spiridon
@ Uživajte u demokratiji i pravdi

Samo ste opet pokazali neznanje, a ja zaista nemam vremena da vam objašnjavam kako i kada se pridev može upotrebljavati kao predicative adjective a kako kao postpositive adjective sa sve tim vašim -able. Tako da je u vašem slučaju jedina pravilna opcija adjective + noun, zato što je to tipičan primer tzv attributive adjective-a i samim time mora da ide na prvo mesto.
Toliko, ne bih vas više zadržavao...
Preporuke:
2
1
65 utorak, 01 septembar 2020 00:42
Ne damo svetinje!
Veličanstven protest beloruskog naroda!
Preporuke:
2
2
66 utorak, 01 septembar 2020 07:23
Ništa ne razumem
Špiridone, poverovali ste u tvrdnje vaših oslobodilaca da je osiromašeni uranijum lekovit, pa ste ga malo brže. jače, bolje popili ili njime oprali zubiće? Možda malo grgoljali za svežiji 5. oktobarski dah? Osiromašeni uranijum vam je pokvario digitron, pa se sada frljate brojevima o broju stanovnika? Pogledajte oko sebe ljubitelju Nato-a i njegovih 5. oktobarskih slugu. Srbija je prazna. Srpska groblja su puna. Svet je pun Srba koji su "etnički očišćeni" iz Srbije. Jedino su "puni" u Srbiji saradnici okupatora i okupacione ustanove koje su zaposeli. Vi ste saradnik okupatora i pomoćnik genocidnih manijaka koji su Srbe pretvorili u robove. Četvrtinu su proterali, četvrtinu oterali u grob, četvrtinu porobili, a poslednju četvrtinu zaposlili da im budu saradnici i "čirlideri", tu spadate i vi. I šta ćete kada konc-logoru Srbija ponestane Srpskog mesa? Na red ćete doći vi saradnici okupatora i pomoćnici genocida. Vi ste slučaj za konzilijum dr Sande Rašković-Ivić i dr Jovane Stojković.
Preporuke:
2
0
67 utorak, 01 septembar 2020 12:25
Spiridon
@ Ništa ne razumem

Osiromašeni uranijum vam je pokvario digitron, pa se sada frljate brojevima o broju stanovnika?

Čisto da vas podsetim, izvoleli ste me sami upitati sledeće...
Odgovorite na jednostavno pitanja, koliko je bilo stanovnika Srbije pre 5. oktobra, a koliko danas?

Pa sam vam samo objasnio sa hladnim i nepobitnim činjenicama kako je ona vaša priča o nekakvom navodnom genocidu 2 miliona Srba posle 5. oktobra najobičnija izmišljotina. Toliko o tome, a što se tiče tog konzilijuma da se lako zaključiti ko ovde živi u nekom umišljenom svetu prepunom prostakluka i primitivizma, uz neodoljivu lakoću verbalne agresije koja čak ide do pretnji i pominjanja M70, a da pri tome optužuje oponente u rasprava za neke najneverovatnije fantazmagorije o saradnicima okupatora i pomoćnicima genocidnih manijaka. Rekao sam vam već i to zaista samo i jedino zbog vas radi, da iskreno kao čovek mislim da vam treba pomoć.
Toliko, ne bih vas zaista više zadržavao...
Preporuke:
0
2
68 utorak, 01 septembar 2020 21:12
Uživajte u demokratiji i pravdi
Odraslo biće sa psihom deteta. To se jedino paranojom može objasniti.....
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner